Red Cara Pils!

Sambal ontdekte een petitie en Facebookgroep tegen de naamsverandering van Cara Pils naar Everyday Pils.

Cara is het gouden water waar studenten van leven als de nacht valt en de naam is ondertussen een begrip geworden. Een naamsverandering lijkt absurd en daarom contacteerden we Colruyt, de winkel die de Godendrank op de markt brengt.

Zelfs Taylor Swift zegt niet nee tegen een blikje van 33cl voor de luttele som van 0,32 euro

Hallo?

Na enkele doorverbindingen worden we vriendelijk te woord gestaan door Jan Derom, de persverantwoordelijke van Colruyt. Hij vertelt ons waarom Colruyt de meest legendarische naam in het bierwereldje onderuit wil halen.

"Cara maakt deel uit van het huismerk Everyday en dat wordt momenteel aangeduid met een klein label. In het kader van een wijziging van het uiterlijk van de producten denken wij er nu aan om de naam Cara te laten vallen."

De winkelketen is wel verbaasd dat zoveel mensen hier tegen zijn en wacht voorlopig nog even de reacties af. Cara-drinkers, jullie weten wat dit betekent ...

Zelf Kanye is in love with the Cara!

Tijd om onze stem te laten horen!

Er is nog een waterkansje dat ons gouden icoon niet sneuvelt. Een klein kansje om een traditie van generaties te redden!
Willen wij dat Cara Pils van naam verandert? NEEN!
En wat gaan we daaraan doen? ACTIE ONDERNEMEN!
En hoe gaan we dat doen?

Stuur ons je Cara-moment!

Wij willen niet dat de naam verandert, want zonder Cara was er ook geen "'t Is Cara, trut!" en dan kan je evengoed elke avond alleen aan je bureau zitten. Zo’n wereld, nee, daar heeft niemand nood aan.

Stuur ons daarom jouw beste Caramoment via Twitter of Facebook en zet mensen aan het denken! #SAVECARA