Promoot je merk met een ramp
Gisteren was het exact 13 jaar geleden dat het WTC in New York werd opgeblazen. Voor heel de Verenigde Staten is dit een emotionele dag, behalve voor sommige bedrijven.
Voor hen is het de ideale dag om promoties te brengen en op een trending topic in te spelen. Vreemd genoeg lijkt de dood van meer dan 3000 onschuldige burgers toch niet zo goed te verkopen:
Spijtig genoeg de enige valse advertentie in deze lijst
Ook de producenten van rubberen vagina's treuren mee
Today is 13th anniversary of 9/11. We remember those lost, & honor those still fighting for freedom. #911NeverForget http://t.co/W0yFU73L7V
— @Fleshlight
September 11th, 2014 13:54
@fleshlight @joemande Any chance of a 9/11 edition Fleshlight?
— Mattizm©(Matt Smith) (@Msmith1337) September 11, 2014
.@Fleshlight how sweet of you, company that sells fake vaginas. #socialmedia #marketing
— Fernando (@fermejiag) September 11, 2014
Waarom mag ik geen ramp als promo code gebruiken?
@johan_scholte Let's celebrate thousands of deaths with a discount!
— Janet B (@jannetjeb) September 11, 2014
We can't all come together and remember our loved ones and enjoy american football for a decent price?
— Johan Scholte (@johan_scholte) September 11, 2014
Never forget blabla 9/11 blabla BUY OUR STUFF.
@ALLSTARNEWHAVEN @fart Then again, if you are, let me help "our prices will blow you away!" Or "watch out for falling prices!"
— Anthropophagic (@AKilbo) September 11, 2014
Vier 9/11 met een leuk potje golf
This 9/11-themed golf course ad is a real thing that ran in today's Wisconsin State Journal. http://t.co/rn6VIYH4mF
— @joshorton
September 10th, 2013 00:16
Iedereen verwerkt verdriet op een andere manier
Conclusie
For AT&T, that golf course, and others, here is my FREE 'Should I make a 9/11 ad?' flowchart: http://t.co/8zt6AvzCrw
— @bryanjoiner
September 11th, 2013 17:20